lördag 6 juni 2009

Dags för en uppdatering...

Det känns som om det behövs en lite muntrare uppdatering. Mycket har trots allt hänt sedan sorgen med Skorpans bortgång. Nya bilder har vi fått på valparna, en hel del tog vi själva när vi igår besökte dem hos Annelie på Flatterhaft!

Full fart var det till en början med STOOORA farliga valpar!

Kalle blev helt överfallen av det livsfarliga, blodtörstiga gänget!

Men så särskilt länge orkar inte små valpar busa, snart somnade hela högen!

Då fick vi istället tillfälle att hälsa på pappa Kola! Han gjorde lustiga grimaser för kameran!

Mamma Wilda tyckte att kamerablixten bländade!


Nu är det ca 3½ vecka kvar tills vi hämtar hem vårt lilla trulls! Ni kan tro att vi längtar oss tokiga!

3 kommentarer:

  1. Hej på er! Vi var och hälsade på igår. Jisses vad dom är söta nu!!!Jag hade mina stora flickor med mig och dom var helt betagna i alla söta valpar. 400 bilder tog dom..... Lustigt, när vi var där sov dom svarta i vårt knä, tvärt om när ni hälsade på ser jag! 27 juni kommer han!!

    SvaraRadera
  2. Dessa blodstörstiga valpar var verkligen söta. Skönt att du klara dig Kalle ;) Du såg rätt så hel ut när jag träffa dig.

    John

    SvaraRadera
  3. Hej
    Först vill jag beklaga Skorpans bortgång fy sjutton vad jag lider med er.
    Tittade på de underbara bilderna på de små vandalerna men visst är de helt underbara, var uppe igår och spanade in dom, mina ungar hamnade snabbt i deras hage och det var inte helt lätt att få ut dom.
    Nu är det inte långt kvar tills den lille kommer och jag håller alla tummar och Ina sina tassar för allt ni tar er för
    Kram Kram
    /Carola

    SvaraRadera